05/07/2024

Hei, heinäkuu

Kerrankin heinäkuu ei ahdista, vaan olen jopa vähän innoissani, koska saan tehdä opetushommia melkein koko kuun.

Törmäsin just TokTokissa sanontaan "Adulthood is saying 'But after this week things will slow down a bit' over and over again untill you die." Ja mä mietin, että ei hitossa. Just sitä mä en halua. Mutta siltähän tämä on tuntunut.

Mä sain opiskeluprojektini valmiiksi, mikä on tietenkin tosi iso asia ja nyt on vähän outo olo, ehkä vähän ristiriitainen, kun iso projekti on tehty ja toteutettu. Lisäksi mä suoritin ea3-kurssin. Ja vanhempi tytär valmistui kauppatieteiden maisteriksi ja nuorempi pääsi yliopistoon. Kaikenlaisia saavutuksia, siis.

Samaan aikaan mä olen lihonut lähes 10 kiloa ja mun reumasairauteni on uusiutunut, ilmeisesti. Universumi yrittää kai kertoa, että mun on nyt ihan oikeasti keskityttävä itseeni ja omaan hyvinvointiini.

Ensimmäisenä on projekti kesämekko. Olen kaivannut käsitöitä, ja haluan maksimekon, joten teen sellaisen. Kävin lomareissulla Haapavedeltä ostamassa intianpuuvillaa, ja tänään Limingan kirjastosta sopivan kaavan sekä valkoista leivipaperia, jotta voin piirtää kaavat. Olisin halunnut kertakäyttölakanan, mutta sellaisia ei ilmeisesti enää myydä. Varmaan jossain olis myynnissä ihan kaavakangasta, mutta minä teen nyt perinteisesti leivinpaperille, ja sitten leikkaan ne vanhasta lakanasta, jotta voin sovitella.

Perustin uuden sivublogin, Paulan laihdutusblogi, jossa alan seurata laihdutusprojektiani syksyllä, kun aloitan Cambridge-valmennuksen 29.7.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti